2018 december 10

Az archív fotók keretén két turistaházat mutatunk be a Fogarasi-havasokban. Ez a két ház ma is létezik, megúszták a tűzvészt. Az egyik a Podrágú, felső kép, a másik a Negoj, alsó kép.

Mivel a decemberi hónap hideg, de szép napos idővel köszöntött be, hétfőn Mikulás I. túrát szerveztünk. A második, Mikulás II. túrát december 10-én szervezzük meg.
Az első Mikulás túrán, egy csepp hó sem volt. Valószínű, hogy a második Mikulás túrára a Mikulás  már  igazi havasi tájon, szánnal fog jönni. Valószínű, hogy sütésre is sor kerül.
A további részleteket pénteken beszéljük meg. Bejelentkezés az ismert telefonszámon.

Mikulás I. túra.
Erre a túrára egy könnyű séta túrát választottunk, a Nagy-Pojánát.  A különböző évszakokban, többször bejárt úton mindig találtunk figyelemre érdemes természeti szépségeket. Így volt ez most is. A Postarétről az 50-es busz, most-már felmegy a Salamon-kőig. Innét indultunk. Az út folyamán négylábúval nem találkoztunk, csupán egy pár turistával. A Nagy-Pojánában telepedtünk la a Hosszú-gerinc alatt. Lent a völgyben hideg volt, viszont fent a Pojánában  kellemes meleg, késő őszies, tiszta levegőt élvezhettük.
A fotó galériában az út folyamán készült késő őszi-téli, de hómentes képeket láthatunk.