2017 december 6

December 6-án, szerdán, MIKULÁS túrát szervezünk. Hogy milyen idő lesz szerdán ? Nem lényeges, az előre jelzés szerint jó idő lesz. A tavaly a Csiporkán volt a túra megszervezve december 3-án, jó nagy hó volt. A javaslatokat számításba véve a hét végén határozzuk el a túra kimenetelét.  Kb. valamelyik “pavilonnál” süsük meg a mikulási flekkent.
Túravezetők: Szotyory Mária, Brummer Klára és Zsigmond  Jutka.
További részletek és bejelentkezés az ismert telefonszámon: 0368/418 901

A múltkori túrával kapcsolatban.
Eredetileg pénteken kellett volna, hogy  a Magurára menjünk, de a bizonytalan időjárás miatt, vasárnapra halasztottuk, jól jártunk, mert elég szép időben volt részünk. Egy kissé féltünk, hogy az M1. bemondott, felénk tartó viharos-esős idő utolér bennünket. Az eső hétfő reggelre érkezett meg.
Szép napsütéses időben indultunk el Törcsvárról. Miután kiértünk a gerincre, a Búcsecs hegység behavazott csúcsaiban gyönyörködtünk. Fújt a szél. Hozta Magyarország felől a ködös felhőket. Elindultunk a csúcs felé.  Olyan viharosra fordult a szél, hogy visszafordultunk az eléggé szélmentes, napos helyre. Itt egy érdekes felhősödést lehetett megfigyelni, mintha ketté vágták volna az eget. Észak felé borús-ködös az ég, Dél felé barátságos napsütés, a Búcsecs behavazott csúcsai ragyogtak a napsütésben. A kellemes napsütésben sokáig gyönyörködtűn az előttünk  levő völgyekben, a még az életért küzdő  virágokban és a sok gombában.
Egy felejthetetlen, szép évégi kirándulásban volt részünk.
De, inkább a fényképek tanúskodjanak a Magura szépségeiről.