2017 február 3

Február 3-án, pénteken, Balázs  napján, az 1058 m. magas Hegyes-hegyre kirándulunk. Mivel még mindig tart a tél és a nagy hidegek, igaz, hogy a hétvégére felmelegedést jósolnak a meteorológusok. A  400 m. színt különbséget nagy hóban kell megtenni. Ha a nagy hóban, ami eléri a 60-70 cm. nincs ösvény vágva, akkor a túrát elhalasszuk.
További részletek és bejelentkezés a 0368/418 901 telefonszámon.
Túravezető: Piszár Károly.
A januári túrákkal kapcsolatban.
Januárban minden hétvégén a nagy hidegek ellenére kimozdultunk és élveztük a téli friss levegőt.
Főleg séta túrákat szerveztünk: Sipoly, Kőba völgyében, majd a Honterus  forrásáig kirándultunk, az utolsó legszebb túránk és a legnagyobb hidegben a  Fővény völgyében gyönyörködtünk és  élveztük a csodálatos téli természetet. A nagy hó  és az állandó fényképezés miatt csak  lassan haladtunk, a túra 5 órát vett igényben.    Kis csapattal túráztunk, majdnem mindenki fényképezett, olyan fényképező csapatunk van.
A túrák során több mint 100 felvételt készítettünk, ezekből válogatunk és töltünk fel egy párat: