2021 december 8

Mikulás túra. Valószínű, hogy a hétvégén 5-én szervezzük meg, de ha nagyon rósz lesz az időjárás, akkor elhalasszuk a jövőhétre. Pénteken határozunk a túra irányáról is.
A bizonytalan időjárás miatt, a múlthéten egy sétatúrát tettünk, a Nagy-kőhavas alatt a Létrásszakadék felé, Sipoly-völgyében.
Szombat reggel szép napsütéses idő, de erős hideg szél. Miután Malomdombokról beértünk a völgybe, szélmentes, kellemes idő köszöntött ránk. Mind-ha nem is novemberben lennénk. Minden zöld, bármerre néztünk, a völgy patakja hangos volt, főleg a kis zuhatagok zúgtak kellemesen. Hó sehol. Havas zónát  kb. 13oo m. felett lehetett látni. A havas fő-gerince fehéren tündöklött az ellenfényben. A Bucsecs-hegységet sűrű felhőzet takarta.
A vízesés közelében egy hirdető tábla hívta fel a  figyelmet, hogy a létrás-szakadék le van zárva a járvány miatt. Szokatlanul sok turista, úgy felfelé, mint lefelé.  De járvány ide – járvány oda, senki-se visel maszkot.
Miután visszaértünk Malomdombokra, a panzióban egy forró kávával búcsúztunk.
A fotó galériában egy pár képet láthatunk a kellemes túráról.