2017 november 8 – 11 vagy 12

A Csörgő-vízesés túrát nem szerveztük meg. Egyrészt a rósz időjárás miatt, másrészt az oda vezető út, sáros és mély pocsolyák követik egymást.
November 8-án, szerdán, Zsombor napján Homoród környékén fogunk kirándulni.
 A persányi hegység legidősebb öreg  tölgyfája, amely  900 éves és 3 m. átmérőjű. Ezt a fát fogjuk megkeresni.  E óriásfa  környéke, az óriásfák vidéke, ahol kb. 400  fa  található. 200 – 400 évesek, de van 600 és 900 éves is. A legidősebb a “Kárpátok örege” néven ismert.
Rósz idő esetén a túrát elhalasszuk.
Túravezető: Szotyory Mária
További részletek és bejelentkezés az ismert telefonszámon.
A múltkori túrával kapcsolatban.
Túrát változtattunk és Földvárra kirándultunk.
Földvár.
 A vár az öt évig tartó  felújítása, 2017 júniusában  befejeződött.
Júniusban befejezték a vár felújítását, de a megnyitást későbbre halasztották. Akkor felkerestük a várat, de csak kívülről tudtuk megnézni, a mostani vár-túránk keretén végre bejuthattunk a vár udvarára és egyes helységeiben.
Gyönyörű munkát végeztek a felújítók,  minden elismerésünk és csak dicsérni tudjuk e felújítást végző mestereket. Földvár  büszkesége ez a vár-felújítás.
Orbán Balázs is járt a várban. Leírja, hogy az egyik falát vandál módra lebontották, köveit elhordták. 2010-ben jártunk a romos várban, lefényképeztük a lerombolt falrészt, ami most már szépen be van építve.
A vár, az  újraépítés  után:
A vár és környéke 2010-ben.
Halottak napján megemlékeztünk:
 Halász Gyuláról, az 1893-ban alakult brassói EKE elnökéről, valamint  az 1927-ben a BTE alapító elnökéről.  Érdeme, úgy az EKE mint a BTE keretén épített turistaházak. A sírjánál felállított kopjafát megkoszorúztuk és gyertyát gyújtottunk.
Székely Gézáról, az 1927-ben alakult BTE turista titkáráról. Érdeme, elsőként írta le magyar nyelven a Nagykőhavast,  ” A NAGYKŐHAVAS LEIRÁSA” című könyvében. Az emlékére felállított  kopjafáját megkoszorúztuk és gyertyát gyújtottunk.