2015 szeptember 19

Szeptember 19-én, szombaton, Szabolcs napján, a Nagy Tatrang völgyűből  kirándulunk a Kecskeláb havasra. A Kecske turistaháztól indulunk, kb. egy fél óra alatt kiérünk a piros sávval jelzett 1000 éves határra, utunkat a régi határt követve folytassuk. A környék további hegyei:
Csóra, Urlát, Priscsu, Bobul stb. A Nagy Tatrang völgyét Babarunkánál érjük el.
További részletek és bejelentkezés a 0368/418.901. telefonszámon.
Túravezető: Piszár Károly.
Rossz idő esetén a túrát elhalasszuk.

A lemhényi táborból szervezett túrákkal kapcsolatban.
Sajnos a közbejött rossz idő miatt a nemerei túráról le kellett mondjunk. A Lemhénytől a 15 km. -es utat esős idő esetén sár és pocsolyák lepik el. Felsőlemhény ( Velence, így hívják Felsőlemhényt ) közelében levő hegyhátra másztunk ki és a Nemere viharos felhők játékát figyeltük meg. Egy közbejött esemény miatt, elhalasztottuk a Rugát-tetőre szervezett túrát is. Tagtársnőnk,  Zsigmond Jutka egy faragott gyalupadot ígért a Csernátoni Haszmann Pál Múzeumnak, ezt a gyalupadot kellett elvigyük. A múzeum vezetősége hálásan megköszönte és nagyon örvendtek az ajándéknak. Szakítottunk időt és elmentünk a Nyerges-tetőre. Sereg János volt túratársunk, 2010-ben egy gyönyörű kopjafát faragott, amit a hősök  emlékére avattunk fel a BTE nevében. A hősökre emlékezve egy szép koszorúval díszítettük fel a kopjafát. Sajnáljuk, hogy Sereg János súlyos beteg. A felújított  Ika-várához is ellátogattunk. Megtudtuk, hogy a jövő évben múzeumot fognak berendezni a várban.